L’Ajuntament de Castelló d’Empúries ha encarregat un estudi per a la creació d’un organisme de gestió turística

El turisme s’ha convertit en un element clau en el desenvolupament econòmic i social de tota destinació. Al mateix temps planteja un repte per a la sostenibilitat ambiental i social. S’ha de tenir en compte els efectes del turisme, per tal de preservar la qualitat de vida dels ciutadans buscant l’ equilibri i la convivència entre turistes i residents.

Els nous models de negoci que estan sorgint en sectors com l’ hostaleria, el transport i el comerç, motivats per l’ economia digital, els canvis socioeconòmics, l’ aparició de nous consumidors amb hàbits i comportaments diferents, fan que les agències o organismes de gestió turística (en anglès DMO: Destination Management Organizations) donin resposta als reptes plantejats a través de la coordinació transversal de les polítiques públiques en matèria turística, aglutinant al sector privat, involucrant-lo en la planificació i presa de decisions sobre el futur, la gestió, el màrqueting i la projecció a l’exterior de la destinació turística.

Amb l’objectiu d’ enfocar les polítiques i accions de Castelló d’ Empúries i Empuriabrava, en matèria de turisme, s’ha encarregat un estudi per tal de valorar la viabilitat de la creació d’un organisme de gestió turística.

Veure noticies anteriors
< 2017 >
Diciembre
LMMJVSD
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031