
L’Ajuntament de Castelló d’Empúries asfaltarà, a partir de dilluns, el vial alternatiu que comunica el centre històric i Empuriabrava durant les obres del pont de la Mugueta
Les obres de millora i substitució del pont de la Mugueta irrompen la circulació de vehicles entre el centre històric i Empuriabrava, motiu pel qual es va habilitar durant el període d’intervenció el vial de terra alternatiu per permetre la connexió entre ambdós nuclis. La constant circulació i les inclemències meteorològiques han produït un deteriorament accelerat del vial i, malgrat les reiterades intervencions de millora, no es garantitza una còmoda circulació.
Per a solucionar aquesta situació que perjudica els usuaris d’aquesta ruta, l’Ajuntament de Castelló d’Empúries ha decidit assumir les tasques d’asfaltatge del camí per facilitar així el trànsit entre els dos principals nuclis de la vila.
“Molts veïns ens han demanat reiteradament solucions al deteriorament del vial. Després de negociar amb GISA i no obtenir cap solució satisfactòria, hem decidit asfaltar aquesta ruta i posar remei a aquest incovenient”, explica l’Alcalde, Salvi Güell.
Han estat diverses les actuacions de millora que s’han realitzat al camí, “però la constant circulació de vehicles i les abundants pluges del mes d’abril feien que a l’endemà mateix el vial ja presentés deteriorament. La solució definitiva la tenim amb aquesta actuació que començarà el proper dilluns”, explica el regidor d’urbanisme, Pere Iglesias.
Durant els dies d’asfaltatge del vial la única connexió possible per carretera entre Castelló i Empuriabrava serà a través de la c-260, accedint pel pont del pas de Sant Pere, a través del giratori de Castelló Nou, o també pel pas dels Griells.
Els treballs d’asfaltatge començaran aquest dilluns després d’haver-se produït un petit endarreriment. Des de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries es demana a la població paciència i comprensió per aquesta situació d’”excepció” que viu el nostre municipi amb les diferents obres que s’estan executant.
“Som conscients que aquest no és el millor moment per fer talls de carreteres ni de carrers, però un cop acabades les obres segur que tots plegats obtindrem satisfaccions. Les obres són un motor de l’economia en temps de crisi com el que estem vivint, a més que tenen un calendari que ens ha vingut donat i que hem de comptabilitzar amb el dia a dia dels nostres ciutadans”, explica l’Alcalde.
Plaça Joc de la Pilota, 1 - 17486 Castelló d´Empúries - Tel. +34 972 250 426 / Fax +34 972 156 062

















.gif)





















