Castelló d'Empúries > Notícies "SETAC" > Comença el Casal Puigmal amb un elevat nombre de participants.

cos lletra

Idioma


 

Empuriabrava

 

Aiguamolls de l'Empordà

sota turisme

destacats

Comença el Casal Puigmal amb un elevat nombre de participants.

Ensenyament
26/04/2012

El Casal Puigmal, que s’ha iniciat amb un total de 35 inscripcions, és una activitat que forma part del Pla Educatiu d’Entorn i que organitza l’Ajuntament de Castelló d’Empúries els dissabtes de 15h a 18h de la tarda, del 21 d’abril al 23 de juny a l’escola El Bruel d’Empuriabrava.

Aquest és el quart any que es realitza amb l’objectiu que nens i nenes dels cursos de 1r a 6è de primària, disposin d’un espai lúdic, de lleure, obert, divers i flexible, on es contribueixi, a través del joc i del temps de lleure, a l’educació dels infants, fomentant l’esperit crític i participatiu.

S’hi realitzen activitats diverses com sortides, tallers i jocs mitjançant una metodologia activa, fent que els nens i nenes participin en la programació de les activitats. Part important del casal són els familiars dels nens i nenes als quals involucrem i els fem partícips de les activitats que es realitzen. També es duen a terme activitats conjuntament amb el Parc Natural del Aiguamolls de l’Empordà. La Regidora d’ensenyament, Dolors Barceló, considera que és del tot necessari oferir recursos educatius als infants de la zona treballant la dinamització i cohesió social del sector.

Autor:
URL:

16_2357_1_casalelbruel.jpg

 
logo_castellologo_empuriabrava
© 2006 - Ajuntament de Castelló d´Empúries - ajuntament@castello.cat
Plaça Joc de la Pilota, 1 - 17486 Castelló d´Empúries - Tel. +34 972 250 426 / Fax +34 972 156 062
Produït per: