
L’Alcalde recolza als empresaris nàutics del municipi al Saló Nàutic de Barcelona
Dissabte va inaugurar-se la fira amb la presència del batlle i regidors del consistori
El Saló Nàutic de Barcelona va obrir les portes dissabte al matí amb la presència de l’Alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, com a principal convidat a l’acte d’inauguració. La 47ena edició d’aquest certamen romandrà oberta al públic fins el proper 16 de desembre, amb l’assistència de centenars d’empreses relacionades amb el sector així com també la presència de municipis, com el nostre, amb una estreta relació amb el món del mar.
“La presència del nostre municipi a esdeveniments com aquest és molt important ja que a banda del suport que transmetem als empresaris locals esdevé una perfecta plataforma de promoció de casa nostra”, explica l’Alcalde Salvi Güell.
El regidor de promoció econòmica i turística, Jesús del Val, també va assistir al Saló Nàutic i va destacar “la forta presència del nostre municipi en aquesta fira, ja que són moltes les empreses que s’hi acullen, motiu pel qual necessiten el recolzament d’institucions com la nostra”, expressa.
L’estand d’Empuriabrava romandrà en una superfície de 24 metres quadrats a la vista d’un públic potencial que ronda els 180.000 visitants. El Saló Nàutic de Barcelona ha registrat enguany una davallada del nombre d’estands, xifrada entre un 20 i un 30%.
Plaça Joc de la Pilota, 1 - 17486 Castelló d´Empúries - Tel. +34 972 250 426 / Fax +34 972 156 062

















.gif)





















