
Salvi Güell és l’Alcalde de Castelló d’Empúries pel grup d’Esquerra, després de prendre possessió del càrrec el 16 de juny de 2007.
Va accedir a la política municipal l’any 1999, esdevenint alcaldable pel seu partit l’any 2003. Precisament durant la legislatura 2003-2007 va romandre a l’oposició, lloc on assegura haver après dels errors dels altres.
Des d’aquest 2007 l’Alcalde de l’anomenat “Govern d’Unitat” treballa per a “resoldre els problemes dels castellonins i castellonines i tirar endavant els acords de programa que he consensuat amb els grups polítics que formen el govern municipal”, assegura Güell.
Abans de ser alcalde, Salvi Güell compaginava les tasques de regidor a l’oposició amb les de comercial de banca, així com el paper que desenvolupava dins les entitats esportives del municipi.
Per a contactar amb ell sguell@castello.cat
Plaça Joc de la Pilota, 1 - 17486 Castelló d´Empúries - Tel. +34 972 250 426 / Fax +34 972 156 062







