
COMUNICAT DE PREMSA DE L’ASSEMBLEA DE LA SECCIÓ LOCAL I GRUP MUNICIPAL D’ERC DE CASTELLÓ D’EMPÚRIES
Després de la resolució de la comissió extraparlamentària que ha titllat de trànsfugues els regidors d’Esquerra de Castelló d’Empúries, volem fer públiques les puntualitzacions següents:
Tota la secció local d’Esquerra, un cop vistos els resultats de les eleccions del 27 de maig, va debatre àmpliament tots els pactes possibles. Pel bé de Castelló d’Empúries i per oferir un canvi al nostre municipi, vam donar ple suport al pacte que actualment ostenta l’alcaldia.
Des del nostre punt de vista no volem entrar a fer valoracions de transfuguisme, ja que això ens portaria a reviure temps passats en què els canvis de partit han estat d’allò més habituals.
Els problemes que tenen els partits en l’àmbit nacional són conseqüència de la seva incapacitat de fer una llei electoral que determini clarament quines són les responsabilitats de cadascun, i no haver de recórrer a pactes que quan es traslladen a la política municipal queden totalment desvirtuats.
Per tant, tota l’assemblea de la secció local i grup municipal es referma en la decisió de donar un suport total a l’actual pacte de govern. El poble volia un canvi i ara és hora de treballar pel bé de Castelló i tirar endavant tot allò que no es va fer en anys anteriors. Tots els rumors i el safareig de carrer sobre la impossibilitat de tornar-nos a presentar en properes eleccions són completament falsos i no afavoreixen la pau social del poble.
Castelló d’Empúries, 18 de desembre de 2007
Plaça Joc de la Pilota, 1 - 17486 Castelló d´Empúries - Tel. +34 972 250 426 / Fax +34 972 156 062







