Castelló d'Empúries > Municipi > Pla Director de Participació Ciutadana > Què és la participació ciutadana?

cos lletra

Idioma

destacats

 



 


Què és la participació ciutadana?

La participació ciutadana, en un context local com el de Castelló d’Empúries, és una altra manera d’entendre la gestió de la cosa pública. En altres paraules una altra manera de fer política. En aquest sentit, la participació ciutadana vol dir governar no només per, sinó amb la ciutadania. Vol dir escoltar i debatre amb els castellonencs i castellonenques per tal de prendre, entre tots, decisions públiques sobre els principals temes que afecten al municipi i a la vida quotidiana dels seus ciutadans.

Si ho desitgeu, podeu ampliar la informació sobre la participació ciutadana visitant els següents portals web

Links d’interés:

• Flor de Maig:  http://www.diba.cat/participacio/
o El Centre per a la Participació Ciutadana de l’organisme autònom Flor de Maig és un servei especialitzat de la Diputació de Barcelona que treballa transversalment en tots els àmbits del govern local amb els objectius de potenciar la màxima participació de la ciutadania en l'acció pública dels municipis i difondre la cultura dels drets humans com a forma de convivència.

• Direcció General de Participació Ciutadana de la Generalitat de Catalunya:
http://www10.gencat.cat/drep/AppJava/cat/ambits/participacio/index.jsp

o La Direcció General de Participació Ciutadana és una unitat creada el gener de 2004, que treballa per a la promoció de la participació social; en l'anàlisi, l'estudi, la proposta i el seguiment dels mecanismes i els instruments necessaris per garantir la participació ciutadana en l'adopció de les polítiques públiques; i en la difusió dels valors i dels principis democràtics. L'elaboració del projecte del Pla director de Participació Ciutadana de Castelló d'Empúries està subvencionada en bona part per aquest organisme:




• Fundació  Jaume Bofill: http://www.pangea.org/fbofill/fbofill/index.php



>>>>>>>>Presentació
>>>>>>>>Què és la participació ciutadana?
>>>>>>>>Què és un Pla Director de Participació?
>>>>>>>>Fases d'Elaboració
>>>>>>>>Notícies i Documents
>>>>>>>>Desplegament del Pla
>>>>>>>>Digues la Teva

 

 

 
logo_castellologo_empuriabrava
© 2006 - Ajuntament de Castelló d´Empúries - ajuntament@castello.cat
Plaça Joc de la Pilota, 1 - 17486 Castelló d´Empúries - Tel. +34 972 250 426 / Fax +34 972 156 062
Produït per: