Secretaria

Sota el comandament del lloc de secretari/ària, les funcions d’assessorament legal preceptiu i fe pública dels acords assolits per part dels òrgans de l’Ajuntament i fe pública dels acords assolits.

Tasques que es duen a terme des del Departament

  • Preparació dels assumptes que han de ser inclosos a l’ordre del dia dels òrgans de l’Ajuntament, amb la redacció de les actes, i la continuació dels tràmits, bé sigui cap als departaments municipals, a organismes oficials, administracions públiques …..
  • Tramitació de les Resolucions d’Alcaldia
  • Gestió municipal dels processos electorals
  • Gestió dels processos de subvencions que sol·licita l’Ajuntament
  • Recursos contenciosos
  • Tràmit de publicació dels edictes
  • Assegurances municipals
  • Reglaments i ordenances municipals, no fiscals
  • Inici dels expedients de responsabilitat patrimonial
  • Gestió dels processos selectius de personal en coordinació amb el departament de RRHH
  • Coordinació de la contractació administrativa
  • Gestió i coordinació amb l’àrea de participació ciutadana

Responsable polític:
Alcalde

Responsable tècnic:
Secretari/ària de l’Ajuntament

Dades de contacte:
Correu electrònic: secretaria@castello.cat
Telèfon: 972250426