Accions estat emergència per sequera
Des de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries s’han editat uns fulletons informatius en diferents idiomes amb l’objectiu de sensibilitzar a la població i persones visitants sobre l’estat d’emergència per sequera.
Dins els propers dies es distribuiran dits fulletons informatius en diferents espais municipals, Policia Local i establiments del municipi, per informar i facilitar que puguem fer aquesta important tasca entre totes i tots, tan a nivell personal com professional, des de diferents sectors, per tenir consciència i preocupació de la situació actual d’emergència.
El passat dilluns al matí, l’alcadessa de Castelló d’Empúries, Anna Massot, va formalitzar l’Acta de Cessió Obligatòria de terrenys i de la concessió de captació d’aigua del pou de l’antiga fàbrica Danone.
Amb la signatura d’aquesta acta el propietari cedeix de manera gratuïta i lliure de càrregues i gravàmens a favor de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries la propietat i la possessió de la finca del pou de la fàbrica Danone i la concessió de la seva captació d’aigua.
Amb aquesta actuació es dona compliment a un conveni urbanístic, dotant el municipi d’un nou pou de captació d’aigua en uns moments en què tota font d’aigua és essencial i pot ajudar a mitigar les restriccions derivades de la sequera.



