És un servei bàsicament intern per conjuntament amb els diferents departaments planificar, coordinar i gestionar les tasques i les necessitats del personal de l’ ajuntament
Tasques que es duen a terme des del Departament:
- Coordinar, d’acord amb les necessitats i directives dels diferents departaments la planificació i gestió de tot el personal de l’ organització municipal
- Participar en la definició dels models de gestió de recursos humans de la corporació.
- Estudiar, assistir i assessorar a les àrees en les matèries a que es refereix la gestió de personal, elaborant les propostes de resolució i redactant els projectes de disposicions generals en la matèria.
- Proposar als òrgans de govern els instruments de planificació dels recursos humans (plantilla i la relació de llocs de treball), així com altres fórmules i instruments com l’ organigrama i el manual de funcions.
- Supervisar i verificar l’ administració de personal de l’ Ajuntament amb la finalitat que la mateixa la normativa legal i pressupostaria.
- Diagnosticar les necessitats de personal i gestionar els processos de reclutament.
- Gestionar i avaluar la formació del personal.
- Dirigir i coordinar la prevenció de riscos laborals i procurar la salut laboral de tots els empleats/des municipals.
- Atendre al personal al servei de l’ Ajuntament i als seus representants legals i sindicals.
- Representar a l’ Ajuntament davant la representació sindical i ales reunions de la mesa general de negociació i la resta de meses sectorials.
- Participar als processos selectius.
Més informació Portal de Transparència