Cens electoral Eleccions al Parlament Europeu el proper 9 de Juny de 2024
En virtut del que estableix l’article 39.2 de la Llei Orgànica del Règim Electoral GeneraL,se sotmet a consulta el cens electoral tancat a l’1 de Febrer de 2024, vigent per aquestes eleccions:
C.E.R.: Cens d’espanyols residents al municipi
C.E.R.A.: Cens Electoral de Residents Absents que viuen a l’estranger
C.E.R.E.: Cens Electoral d’Estrangers de la U.E. residents al municipi amb intenció de vot manifestada.
Per la seva consulta podeu adreçar-vos a les oficines de l’OMAC de Castelló d’Empúries i Empuriabrava, en horari de dilluns a divendres de 10.00 a 14.00 h., del 22 al 29 d’abril de 2024, ambdós inclosos, període que estarà obert el termini d’exposició pública i de rectificació de les dades electorals per a les Eleccions al Parlament Europeu de 9 de juny de 2024.
Així mateix, si es disposa dels mitjans d’autenticació (certificat electrònic) segons la relació publicada per la seu electrònica de l’Institut Nacional d’Estadística , es pot realitzar la consulta de les dades d’inscripció, a través d’Internet, a l’adreça: https://sede.ine.gob.es/CensoElectoral/pages/frmPresentacion.xhtml
D’acord amb el que determina l’article 39.3 de la L.O.R.E.G., durant el período d’exposició públicia i en cas de ser necessari, les reclamacions al cens electoral es poden presentar:
- Per internet, a la seu de Institut Nacional d’Estadística.
- Presencialment, a les mateixes Oficines de l’Ajuntament d’Ulldecona o bé, en qualsevol Delegació Provincial de l’Oficina del Cens Electoral.
S’ha de portar el DNI, NIE, passaport, permís de conduir, o targeta de residència.


