Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Visita a Castelló d’Empúries de la directora dels Serveis Territorials de Girona del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya

Ahir dimecres al matí la Directora dels Serveis Territorials de Girona del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, M. Isabel Bernal, va visitar Castelló d’Empúries acompanyada de l’alcaldessa, Anna Massot, del regidor d’Urbanisme, Josep Maria Canet, del tècnic de Patrimoni Històric, Jordi Canet, i de l’arquitecta municipal, Elisenda Massot.

La nova directora dels Serveis Territorials es va reunir amb l’alcadessa a l’Ajuntament, i tot seguit va visitar l’estat de les obres de rehabilitació de la Sala Municipal (l’església de l’antic Convent dels dominics), el Convent de Sant Agustí i també la Basílica de Santa Maria, amb l’objectiu de conèixer de primera mà els principals projectes, accions i reptes del municipi relacionats amb el patrimoni històric i cultural, així com també els principals esdeveniments culturals i festius del municipi.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.