EmpuriaTast 2025 tanca amb bona acollida i més de 20.000 tiquets venuts
Felicitem els vuit establiments participants — La Churraskita, Essència, Vedella dels Aiguamolls, Bistró Montserrat, Japa2Go, La Bossa del Mediterrània, Crismiou i Route 66 — i la Comissió de Festes d’Empuriabrava per la seva implicació en la cinquena edició de l’EmpuriaTast, celebrada del 29 de maig a l’1 de juny a la plaça de les Palmeres d’Empuriabrava.
Malgrat la pluja de diumenge, l’esdeveniment ha funcionat bé i ha comptat amb una molt bona resposta de públic, especialment estranger. El pont festiu ha afavorit l’arribada de nombrosos turistes, principalment francesos i alemanys, que han contribuït a generar ambient durant tot el cap de setmana.
Amb més de 20.000 tiquets venuts, l’edició d’enguany consolida l’EmpuriaTast com una cita destacada en el calendari gastronòmic local. Les nits de dijous i divendres van ser les més concorregudes, amb gran afluència de visitants. Dissabte es va notar una lleugera davallada, probablement per la coincidència amb la final de la Champions League, que comptava amb la participació del PSG i va captar l’atenció d’una part del públic.
Tot i el balanç positiu, les vendes per establiment han estat lleugerament inferiors a les de l’any passat, un aspecte que es tindrà en compte en la valoració final.
La regidora de Promoció Econòmica i Comerç, Helena Solana, ha valorat positivament aquesta cinquena edició: “Estem satisfets amb la resposta del públic i amb el fet que l’EmpuriaTast s’hagi consolidat com un espai de promoció de la gastronomia local. Confiem que en pròximes edicions s’hi sumin encara més establiments del municipi”.



