Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Melodies literàries

A càrrec de Martí Carreras Almar, compositor i docent.

El divendres 13 de febrer a les 19:00 h

Segona conferència del cicle 78 RPM per al foment de la música a la Biblioteca Ramon Bordas i Estragués.

Hi ha temes universals que uneixen mites, novel·les i cinema. En aquest taller descobrirem com aquests relats prenen forma musical a través dels 21 grans temes de la narrativa. Una experiència on literatura i música dialoguen per comprendre millor les històries i a nosaltres mateixos.

La Biblioteca de Ramon Bordas i Estragués  s’ha sumat a una nova edició del cicle 78 RPM, una iniciativa del Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona que promou el foment de la música a les biblioteques públiques. El projecte vol donar un nou impuls a la presència de la música en aquests equipaments, tant des del punt de vista del fons documental, com des de la programació d’activitats adreçades a la ciutadania.

El cicle inclou conferències i propostes musicals a diverses biblioteques de les comarques gironines, amb la voluntat de fomentar el coneixement musical, crear espais de descoberta i participació i acostar al públic artistes i projectes del territori.

Amb aquesta iniciativa, les biblioteques esdevenen també espais de dinamització cultural i de trobada al voltant de la música, reforçant el seu paper com a agents actius en la vida cultural local.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.