Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

142 guanyadors en l’edició del “Mou-te i guanya” 2022

El dia 30 d’abril va acabar la campanya Mou-te i Guanya impulsada des del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries i que compta amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Castelló d’Empúries i Empuriabrava. Una vegada més, la campanya ha estat un èxit dins el sector comercial del municipi amb 578 participants que han omplert la seva butlleta correctament i 142 persones que han resultat guanyadores dels vals de compra.

Les persones que hagin obtingut algun dels premis podran fer la recollida a les oficines de turisme del municipi, a partir del dimecres 11 de maig. Si el val guanyador és d’un establiment d’Empuriabrava s’haurà de recollir a l’oficina de turisme d’Empuriabrava i si és d’un establiment de Castelló s’haurà de recollir a l’oficina de turisme de la plaça dels Homes. Les persones premiades tenen temps per anar a buscar el seu val fins al 5 de juny. En el cas que el premi que hàgiu guanyat sigui un salt en tàndem o un sopar d’Estrella Michelin, el termini és fins al 30 de juny.

Helena Solana, regidora de Promoció Econòmica i Comerç ha comentat que “estem molt contents de l’èxit assolit per la implicació d’establiments i l’alta participació que ha tingut la campanya. Una vegada més hem aconseguit que les persones es moguin pel Comerç local”.

Podeu consultar els guanyadors en el següent enllaç.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.