Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Omple el full d’inscripció i fes-lo arribar a l’Escola de Música:

De forma presencial:

  • Podeu omplir-la, imprimir-la i portar-la a l’Escola de Música.

De forma telemàtica:

El termini per a la inscripció s’acaba el dimecres 22 de juny. És especialment important que ho feu dins del termini per poder preveure amb antelació els grups i fer els horaris amb previsió. A l’hora d’accedir a començar un instrument es té en compte tant l’ordre d’inscripció com el fet que aquest sigui el primer instrument. 

En quin moment es pot començar a fer instrument? Poden escollir instrument els alumnes d’Iniciació 2, que el proper curs faran Preparatori. Pels alumnes que aquest any fan Preparatori, recordeu que el proper curs també faran cant coral. 

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.