Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Aquest dijous arriba la festa de Sant Joan dels Erms

Enguany es manté la caminada fins a l’Ermita de Sant Joan, que guiarà el grup de senderisme Els Corriols i l’Associació El Salner, el punt de sortida serà a les sis de la tarda a la plaça Mossèn Cinto Verdaguer i empendran camí cap a l’ermita.

A l’espera de l’arribada de la caminada s’obriran les portes de l’Ermita de Sant Joan dels Erms que romandrà oberta fins que acabi la festa i tot seguit,  tindrà lloc la popular “xindriada” i estarem acompanyats de l’audició de quatre sardanes a càrrec de la Cobla Rossinyolets.

Durant tota la tarda a l’esplanada de Sant Joan, podrem gaudir de la companyia també dels gegants i capgrossos de la Colla Gegantera de Castelló d’Empúries.

A la nit a les deu del vespre, havaneres a la plaça dels Homes, amb el grup Havaneres Neus Mar que posaran punt final a la festa de Sant Joan dels Erms.

Us hi esperem a tots!

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.