CORVE obre la 1a edició de l’entrega de Premis als millors alumnes del cicle de manteniment d’embarcacions d’esbarjo
Aquest migdia s’ha fet un reconeixement a tres alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mig de Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo.
CORVE després de quatre edicions reconeixent als alumnes dels cicles d’automoció, ha ampliat la distinció enguany als alumnes dels cicles de nàutica, activitats que també formen part de la seva associació.
L’acte ha estat presidit per l’alcadessa, Anna Massot, el president de CORVE, Jordi Solà, el representant de les empreses nàutiques, Ricard Roig i el director de l’Institut de Castelló d’Empúries Antoni Puig. També hi ha assistit l’alumnat del cicle de 1r i 2n i l’equip docent.
CORVE és una entitat que des de fa més de 40 anys representa els empresaris del comerç i la reparació de l’automoció i la nàutica a les comarques gironines, amb l’objectiu de defensar i protegir l’interès general de les activitats que agrupa.
Els alumnes reconeguts han estat: Joan Zaragoza Giró, David Iglesias Giró i Ababacar Sarr. Se’ls ha premiat amb una caixa d’eines.
Segons l’Acaldessa, a Castelló d’Empúries, el sector de la nàutica té una importància cabdal. La nostra privilegiada sortida al mar, Empuriabrava amb els seus canals navegables i la presència de nombroses empreses dedicades a la venda i reparació de vaixells, fan que aquest sector sigui un pilar fonamental de la nostra economia local i de tota la comarca de l’Alt Empordà.
És en aquest context que el cicle de grau mitjà de manteniment d’embarcacions nàutiques adquireix una rellevància especial. Aquest programa no només proporciona als nostres joves una formació tècnica d’excel·lència, sinó que també els prepara per a contribuir directament a un dels sectors més dinàmics i en creixement de la nostra comunitat. La vostra formació us capacita per mantenir i reparar els vehicles que són essencials per a les activitats nàutiques i moltes altres.
L’alcaldessa Anna Massot, ha indicat en tot detall, “celebrem els vostres èxits, però també celebrem la connexió vital entre l’educació i l’empresa. Aquesta connexió és la que ens permetrà continuar creixent i prosperant com a comunitat”
La col·laboració entre el món acadèmic i el sector empresarial és crucial. Les empreses del sector nàutic reconeixen la importància de tenir professionals ben preparats i qualificats. Aquest reconeixement no només és un premi per als alumnes, sinó també un testimoni del compromís del sector empresarial amb la qualitat i l’excel·lència. Aquesta retroalimentació és beneficiosa per a tothom: els alumnes tenen l’oportunitat de demostrar el seu talent i compromís, mentre que les empreses es beneficien de la incorporació de professionals altament capacitats.
Ha volgut felicitar a tots els premiats i encoratjar-los a seguir aprenent i treballant amb la mateixa dedicació i entusiasme. Els èxits d’avui són els fonaments dels èxits futurs de Castelló d’Empúries i de tota la comarca.





