Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

El Museu d’Història Medieval de la Cúria-Presó, s. XIV amplia l’horari de visita durant els mesos de juliol i agost, de dilluns a diumenge de 10 h a 19 h

A partir de l’1 de juliol i durant la temporada d’estiu, el Museu d’Història Medieval de Castelló d’Empúries amplia el seu horari d’obertura al públic d’estiu, que s’allargarà dos mesos i fins a final del mes d’agost, coincidint amb la temporada turística d’estiu.

Amb el nou horari d’estiu, el museu obre cada dia, de dilluns a diumenge de 10 h del matí a 19 h de la tarda, de manera que el museu obre de forma ininterrompuda cada dia de la setmana, per la qual cosa és un dels pocs museus de la comarca en oferir aquest horari intensiu d’obertura durant l’estiu.

Amb el preu de l’entrada, el Museu ofereix el servei gratuït d’audioguies en cinc idiomes possibles, i durant tot l’any es pot visitar també l’exposició “Carles Fages de Climent. L’Arcàdia empordanesa” a la primera planta de la Presó medieval.

Durant aquest estiu també s’ofereixen les visites guiades i teatralitzades que s’organitzen cada setmana des del museu. Per a més informació, al telèfon 972 25 08 59, a infocuriapreso@castello.cat, i també a les xarxes socials del Museu, @museucuriapreso.