L’àrea de Promoció Turística de l’Ajuntament promociona Empuriabrava i el seu entorn com a una de les millors marines de la costa brava.

El Boot de Düsseldorf celebra enguany es seu 50è aniversari i espera arribar com a mínim a les 250.000 visites que va rebre l’any passat de 102 diferents països.

El saló estarà del 19 al 27 de gener i exposaran 1.932 expositors i ha esdevingut la Fira Nàutica Internacional més important del món.

Aquesta és a tercera edició en la què Empuriabrava participa conjuntament amb l’Associació de Ports Esportius de Catalunya.

La Boot ofereix la possibilitat d’oferir als apassionats del mar un espai únic a la Marina residencial amb tot un ventall de possibilitats de natura, cultura i gastronomia al municipi, com a oferta complementària.

La resposta dels visitant és àmplia i grata i sobretot coneixedora d’Empuriabrava i el seu port. Aquest tipus d’acció promocional amb presència física ajuda a  fidelitzar un sector turístic molt important per al municipi no tant sols per la seva qualitat sinó també pel seu nivell econòmic.

Per a la regidora de Promoció Turística de l’Ajuntament, Sra. Helena Solana, “La Boot de Düsseldorf, juntament amb el Saló Nàutic de París, es consoliden com cites indispensables com a espais de promoció i difusió de la nostra oferta nàutica i també del sector immobiliari. amb aquest tipus d’accions promocionals anem a potenciar la nostra destinació amb tots els nostres atractius i serveis (port, canals…)”.