Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Fira Tardor

L’Associació de Comerciants i Empresaris de Castelló d’Empúries i Empuriabrava, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries, impulsa la Fira de Tardor que tindrà lloc a la plaça de les Palmeres d’Empuriabrava aquest diumenge dia 2 d’octubre del 2022.


Amb la tardor com a pretext i amb l’objectiu de continuar treballant per dinamitzar el comerç del municipi, l’associació proposa una fira el diumenge 2 d’octubre de 10 a 20 hores. Durant tota la jornada els comerços i establiments que hi participen, unes 20 parades entre establiments comercials i foodtrucks, exposaran i vendran els seus productes. Per tal d’amenitzar la fira també hi haurà actuacions en directe, jocs per a la mainada i, com a novetat, concurs de la carbassa.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.