Jornada Esportiva dels PTT de l’Alt Empordà
Aquest matí s’ha celebrat la primera jornada esportiva del PTT de l’Alt Empordà al camp de futbol d’Empuriabrava. La jornada ha consistit en la pràctica de jocs tradicionals i activitats esportives guiades pels alumes del CFGM d’Esports de l’Illa de Rodes de Roses. També ha comptat amb un esmorzar a càrrec de l’IFE de l’Olivar Gran d’Auxiliar de restauració i elaboració d’àpats.
L’objectiu d’aquesta trobada esportiva és la de fomentar els valors esportius i que els alumnes de l’Alt Empordà es puguin conèixer entre ells i intercanviar experiències. A la jornada hi han assistit els alumnes del nostre poble del PTT d’Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic i d’Auxiliar de vivers i jardins i alumnes d’altres PTT de municipis com Figueres, La Jonquera i l’Escala.
Anna Massot, regidora d’Ensenyament de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries, ha obert la jornada amb unes paraules de benvinguda i ha expressat que “des de l’Ajuntament estem molt contents d’acollir aquesta jornada que s’ha celebrat a l’Alt Empordà per primera vegada, fomentant la cohesió entre els alumnes dels PTT de la comarca”.
El PFI és un programa de formació i inserció adreçat a alumnes de 16 a 21 anys que no s’han graduat i que al llarg d’aquest curs escolar se’ls ofereix una formació bàsica professional.


