Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

La Policia verda comença la campanya d’estiu

La policia verda de Castelló d’Empúries inicia la campanya d’estiu amb el patrullatge amb dos quads per les tres platges del municipi, especialment la platja de la Rubina i la platja urbana.

La campanya d’estiu es concentren en la vigilància de platges, prevenint i fent més incidència en la bona utilització, per part dels usuaris, de les zones de platja, acampada, ajuda en la neteja, informació sobre les zones adaptades per a gossos i vetllant perquè es compleixin en tot moment les ordenances municipals.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.