Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

La primavera als Horts Comunitaris

Per quart any, des del Departament de Benestar Social, es posa en marxa el cicle de tallers “La primavera als horts“, que es desenvolupa als Horts Comunitaris i Ecològics de Castelló d’Empúries, amb l’objectiu d’incloure activitats d’interès general relacionades a l’horticultura, i amb la voluntat de fomentar el creixement i el benestar dels participants. Enguany s’han programat tres tallers que tindran lloc els dissabtes 26 d’abril, i 10 i 17 de maig. En aquesta edició també es proposa una conferencia de l’empordanès Francesc Font.

El cicle compta amb un proposta gastronòmica impartida pel forner Jaume Farriol, que consistirà en l’elaboració de coques de recapte i dolces, el taller serà participatiu i amb tastet dels plats elaborats. Aquesta activitat es portarà a terme a l’Ecomuseu Farinera. La següent activitat és un taller de sabó tradicional amb oli reciclat, que anirà a càrrec de laura bagué d’Ohana Salut Integrativa. Finalment, hi haurà un taller d’escriptura amb la naturalesa com a font d’inspiració a càrrec de Glòria Bassols, de belladona i Poesia per fer camí, aquesta proposta pretén fomentar la creativitat i l’autoexporessió a través de la poesia en un entorn natural.

Per tancar el cicle de La primavera als Horts 2025, el proper 24 de maig, hi haurà la conferència: L’agricultura regenerativa, una alternativa real al model actual?, que serà a càrrec de Francesc Font: agricultor regeneratiu i CEO de The Regen Academy, i que ha treballat en grans corporacions com: Bodegas Torres, Danone i Pepsico. També ha estat ponent en institucions com l’ONU, la FAO i Google.

Tots els tallers són gratuïts, però cal fer reserva de la plaça trucant a 972 250 165 de dilluns a divendres de 9 a 14 h.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.