L’Ajuntament de Castelló d’Empúries ha encarregat l’elaboració d’una diagnosi comercial amb l’objectiu de millorar-ne l’oferta en un espai que sigui atractiu, segur i rendible, per tal d’atraure major públic, de dins i de fora del municipi.

Per aconseguir-ho es recolliran i es treballarà amb les valoracions sobre el comerç i el turisme al municipi dels agents implicats, comptant especialment amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants i Empresaris que serviran com a punt de partida per a poder desenvolupar un pla d’accions que condueixi a l’assoliment dels objectius de millora senyalística i de millora del comerç.

Segons la regidora del Departament de Promoció econòmica i comerç, Helena Solana, “periòdicament ens reunim amb l’ associació de comerciants per tractar temes de formació, promoció i d’ urbanisme comercial. Hem detectat que cal portar a terme un seguit de millores per tal de fer el nostre poble més atractiu no només pel visitant sinó també pel resident”. A partir d’aquestes reunions i del treball conjunt es volen crear un seguit de mesures que vagin més enllà de la promoció del municipi, una d’elles és aquest estudi que veurà la llum d’aquí pocs mesos .