Nova col·laboració de la Fundació La Caixa amb l’Asil Toribi Duran
Aquest matí ha tingut lloc a l’Asil Toribi Duran de Castelló d’Empúries la signatura i entrega d’una pissarra digital interactiva (PDI) lliurada per la Fundació La Caixa a través d’una subvenció.
Un any més, la Fundació La Caixa col·labora amb l’Asil Toribi Duran amb el lliurament d’una pissarra digital interactiva PDI. La signatura s’ha formalitzat al mateix espai on s’ha instal·lat la pissarra, que permetrà una millora en l’estimulació basada i cognitiva de la gent que resideix a l’asil, donant així una millor qualitat de vida.
La signatura ha comptat amb l’assistència d’Anna Massot, alcaldessa, i de Ferran Llach, director de Banca i Institucions de Caixabank a Girona, en la qual l’alcaldessa ha agraït plenament la resposta de col·laboració donada per la Fundació La Caixa.



