Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Ple Ordinari. Sessió 09/25

Pel seu general coneixement, s’anuncia que l’Alcaldessa ha dictat la Resolució d’Alcaldia número 2025/838 del dia 24 de novembre de 2025, que copiada diu:

Vista la relació d’expedients conclusos i amb la finalitat de convocar sessió ordinària del Ple d’aquest Ajuntament, per al dia 27 de NOVEMBRE 2025, i a fixar els assumptes a tractar en l’ordre del dia, en ús de les atribucions conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21.1c) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, l’article 53.1.c) del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya i demés preceptes relacionats del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Real Decret 2568/1986, de 28 de novembre i de conformitat amb el que disposa l’article 46 de la LRBRL i l’art. 98 del Text refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya, mitjançant el present, R E S O L C:

PRIMER.- CONVOCAR sessió ordinària del Ple de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries, que es celebrarà a la sala de sessions de la Casa Consistorial el dia 27 de NOVEMBRE de 2025, a les vuit del vespre, en primera convocatòria, i en cas de no existir el quòrum necessari, en segona convocatòria dos dies després a la mateixa hora, a fi de resoldre els assumptes relacionats a l’Ordre del dia.

SEGON.- Que es dugui a terme els tràmits legals oportuns per a la convocatòria i notificació dels membres de la Corporació.

TERCER.- Fixar el següent ORDRE DEL DIA:

  1. Aprovació si s’escau, acta sessió núm. 06/25, ordinària del dia 31 de juliol de 2025
  2. Donar compte de les Resolucions d’Alcaldia des de la núm. 655 del dia 10 de setembre de 2025 fins a la núm. 811 del dia 12 de novembre de 2025.
  3. Aprovació inicial si s’escau, expedient de modificació de crèdits 19/2025 (1/25 Escola Infantil Municipal)
  4. Aprovació si s’escau, conveni de cooperació cultural transfronterera projecte TrobCAT “Ruta catalana dels trobadors i joglars”.
  5. Aprovació inicial si s’escau, pressupost, plantilla orgànica i bases d’execució del pressupost, exercici 2026, Corporació municipal de Castelló d’Empúries
  6. Aprovació si s’escau, revisió preus empresa CENET 06 SA, exercici 2025
  7. Aprovació, si s’escau, continuïtat de la prestació del servei de recollida d’escombraries i el seu trasllat a l’abocador, neteja viària i de platges i la recollida selectiva de les deixalles del municipi
  8. Aprovació si s’escau, proposta de modificació zonificació escolar
  9. Aprovació si s’escau, atorgar subvenció a la Cooperativa Agrícola
  10. Aprovació si s’escau, moció per establir una política de “tolerància zero” davant les màfies i ocupacions il·legals conflictives al municipi de Castelló d’Empúries.
  11. Aprovació si s’escau, moció relativa a la Dermatosi Nodular Contagiosa (DNC)
  12. Aprovació si s’escau, moció per a la promoció d’habitatge social al municipi de Castelló d’Empúries
  13. Aprovació si s’escau, assumptes urgents.
  14. Precs i preguntes.

    Podeu seguir el Ple en directe a www.actes.castello.cat

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.