Presentació de la novel·la Ganks: Aprendiendo a luchar
de Paula Hernández Camps
A càrrec de Rosa Iglesias i l’autora
Divendres 16 de juny, a les 19:30 h. a la Capella del Convent de Santa Clara
Amb només dotze anys, la Paula ja ha publicat el seu primer llibre. La passió que la Paula té per la lectura i l’escriptura li ve de l’àvia, que de petita li explicava molts de contes i històries. Actualment, la Paula està estudiant sisè de primària a l’escola Ruiz Amado.
Per escriure “Ganks. Aprendiendo a luchar” ha tardat uns tres anys. Normalment s’hi posa un cop ha acabat els deures de l’escola. El resultat, una novel·la fantàstica inspirada en Harry Potter, en la que la màgia és la gran protagonista. El llibre que es va publicar just després de Sant Jordi, es presentarà per primera vegada a Castelló d’Empúries.
Aquesta novel·la té com a protagonista una adolescent, l’Aradia, que s’enfronta a un món totalment nou per a ella, on farà noves amistats i també enemics. Haurà d’aprendre a lluitar, no solament amb els monstres Ganks, que s’apoderen del món, sinó també contra ella mateixa i les seves pors. Aconseguirà l’Aradia salvar el món?



