Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

S’inicia el gran esdeveniment esportiu el MICFootball

Avui ha tingut lloc el tret de sortida del torneig internacional de futbol base el MICFootball que enguany n´és la 23ª edició.

El campionat de futbol s’allargarà fins aquest diumenge 20 d’abril i al llarg d’aquests dies es jugaran 1.092 partits, en 59 camps de 43 municipis de les comarques gironines, Castelló d’Empuries i Empuriabrava entre ells, amb 444 equips i amb més 8.000 jugadors vinguts d’una quarentena de païssos, essent aquesta edició la més multitudinaria de la historia.

Podeu consultar l’agenda de partits a la seva web www.micfootball.com

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.