Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

14 de febrer, Dia Internacional de les Cardiopaties Congènites.

El 14 de febrer és el Dia Internacional de les Cardiopaties Congènites, i com cada any l’Ajuntament de Castelló d’Empúries es suma a la campanya #corquecreix que il·lumina de vermell més de 60 façanes d’edificis emblemàtics de pobles i ciutats d’arreu de Catalunya, des de l’Associació de Cardiopaties Congènites AACIC,  promouen una campanya de suport a  la seva causa, que és d’un clar interès general, doncs  afecta a 1 de cada 100 nadons i que consisteix en il·luminar de color vermell la façana de la Casa de la Vila,  per tal de commemorar aquest dia.

Des de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries ens adherim a aquest manifest per fer pedagogia i sensibilitzar a la nostra societat per donar a conèixer la situació dels infants i joves que han de viure amb aquesta realitat, les seves conseqüències i com han d’afrontar les seves vides.

Hi ha uns 20.000 infants  amb cardiopaties a Catalunya congènita i 1/3, 20.000 són infants i cal conèixer i entendre la seva realitat per millorar la convivència i viure en una societat inclusiva on tothom ha de tenir l’atenció que es mereix.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.