Consulta prèvia de l’Ordenança municipal reguladora de les mesures aplicables a l’abastament d’aigua potable i als usos de l’aigua en situació de sequera.
Abans de la seva aprovació i per tal de conèixer l’opinió ciutadana de la proposta de l’ordenança reguladora de les mesures aplicables a l’abastament d’aigua potable i als usos de l’aigua en situació de sequera, es realitza la consulta prèvia.
Els suggeriments o observacions que es vulguin aportar al respecte s’hauran d’enviar en el termini de deu dies hàbils a comptar a partir de l’endemà de la seva publicació en el portal web de l’Ajuntament.
Aquí teniu el document de treball del projecte d’Ordenança reguladora de les mesures aplicables a l’abastament d’aigua potable i als usos de l’aigua en situació de sequera


