Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

L’Ajuntament, mitjançant una subvenció del SOC, ha contractat 3 persones amb una situació socioeconòmica precària.

El Departament de Treball, Formació i Ocupació de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries, ha aconseguit contractar 3 persones aturades de llarga durada, 1 d’elles durant 12 mesos, i les altres dues per 6 mesos. Aquestes 3 persones desenvoluparan les següents tasques professionals: una farà d’auxiliar de la llar per a persones grans que viuen soles al municipi, i les altres dues persones faran d’auxiliars de jardineria per millorar les zones verdes del municipi.

L’any passat vàrem iniciar un projecte nou, contractant dues persones per desenvolupar tasques de suport i acompanyament a la llar per aquelles persones grans del municipi que viuen soles i tenen una baixa autonomia, els casos que participen en aquest projecte estan derivats de serveis socials.

Es valora molt positivament el fet d’haver pogut augmentar tan pel que fa al nombre de persones contractades, doncs el municipi surt beneficiat amb el reforç de dos serveis molt necessaris, com per les condicions de la subvenció del Programa Treball i Formació. Cal valorar la funció social del programa, doncs permet donar feina a persones en situació d’atur de llarga durada i amb baixa ocupabilitat. El programa de Treball i Formació integra accions formatives i d’experiència laboral per afavorir la inserció laboral de les persones contractades.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.