El departament de turisme de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries ha participat al Roadshow al mercat britànic. Aquesta és una acció promocional i comercial impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava – Pirineu de Girona, de la Diputació de Girona, programada en el Pla d’Accions i Objectius 2019, que ha comptat amb el suport i la col·laboració de l’Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya.

Durant dos dies, 9 i 10 d’octubre,  s’ha presentat  la Costa Brava i, en particular, l’oferta turística i destinació d’Empuriabrava i Castelló d’Empúries, davant més 60 agents turístics i una desena de periodistes de mitjans de comunicació especialitzats en viatges i turisme de Manchester i Londres. Diferents agents han mostrat el seu interès i ganes de conèixer la nostra destinació que tindran ocasió de visitar en un posterior viatge.

Segons declaracions de la regidora de turisme, Xon Hugas, “Accions com aquestes ajuden a obrir mercats i donar a conèixer de primera mà la nostra oferta i destinació”.