Club d’audició: El Romanticisme
Per setè any consecutiu la Biblioteca Ramon Bordas i Estragués, juntament amb l’Escola de Música Antoni Agramont us ofereix un club d’audició de música clàssica.

El club conduït per Oriol Casadevall, músic professional i professor, enguany se centrarà en la música del romanticisme: la música occidental composta al llarg del segle XIX a Europa, on el sentiment preval sobre la raó, predominant el subjectivisme i l’emoció.
Les sessions tindran lloc els dilluns 27 d’octubre, 24 de novembre de 2025, 26 de gener, 23 de febrer, 23 de març i 27 d’abril de 2025, a les 19:00 h.
Paral·lelament, el dilluns 20 d’octubre, hi haurà una conferència específica sobre l’òpera Les noces de Figaro, de Mozart, a càrrec de Meritxell Tena, de la Fundació Òpera Catalunya. És un acte vinculat a la representació de l’òpera que es durà a terme al Teatre Jardí de Figueres el dia 20 d’octubre.

I com ja és habitual, assistirem a una funció en directe al Gran Liceu, amb la finalitat d’apropar els grans equipaments culturals del país a tota la ciutadania. En aquest cas, caldrà realitzar prèviament inscripció a la biblioteca.
Aquest curs anirem a veure Werther, de Jules Massanet, el 14 de maig de 2026. L’entrada inclou un 40% de descompte del preu de l’entrada habitual, per les biblioteques participants al LiceuBib. En aquesta proposta hi participa el Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i el Gran Teatre El Liceu.


