Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Commemoració de la Diada Nacional de Catalunya

La marxa de torxes organitzada per l’ANC donarà el tret de sortida de la celebració de Diada.

Un any més la Diada torna a coincidir amb el Festival Terra de Trobadors al nostre municipi. Tot i això, s’han organitzat una sèrie d’actes que es portaran a terme els dies 10 i 11 de setembre.

El dissabte 10 de setembre, a les vuit del vespre, tindrà lloc la Concentració de la Marxa de Torxes davant del Convent de la Mercè. Aquest serà el punt de sortida del recorregut de la marxa pel centre històric, que finalitzarà davant de la Biblioteca, amb la lectura del Manifest i un petit refrigeri amb coca i garnatxa per a tothom. Posteriorment, el dia 11, a les dotze del migdia, a la plaça de la Basílica, l’ajuntament ha organitzat la lectura del Manifest i el cant dels Segadors, acompanyats per la Coral Castellonina, els Berros de la Cort i els Fuselleres de Castelló d’Empúries.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.