Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

El Govern de la Generalitat anuncia nous ajuts extraordinaris de 40M€ al sector de la restauració i 20M€ a treballadors en situació d’ERTO

El Departament d’Empresa i Treball destinarà 40 milions d’euros en ajuts extraordinaris al sector de la restauració i 20 milions d’euros a persones treballadores en situació d’ERTO:

NOVA LÍNIA DE 40 MILIONS D’EUROS PER A LA RESTAURACIÓ

Els ajuts seran:

  • 1.000 euros per a autònoms i microempreses (fins a 9 treballadors).
  • 5.000 euros per a petites empreses (de 10 a 49 treballadors)
  • 15.000 euros per a mitjanes empreses (de 50 a 249 treballadors).

20 MILIONS PELS NOUS AJUTS A TREBALLADORS EN SITUACIÓ D’ERTO

Podran accedir a aquests ajuts les persones en situació d’un ERTO o amb un contracte fix discontinu perceptores de la prestació extraordinària que es trobin en suspensió de contracte parcial o total almenys un dia entre l’ l’1 i el 31 gener de 2022.

Les persones que hagin estat en aquesta situació entre:

  • 1 i 90 dies durant el període de l’1 de juny del 2021 al 31 de gener del 2022 rebran 600 euros.
  • 91 dies o més rebran 700 euros

PAGAMENT DE LA DARRERA LÍNIA AJUTS A L’OCI NOCTURN, SECTOR QUE HA REBUT MÉS DE 60 MILIONS D’EUROS

Així mateix, el Departament, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM), completa demà el pagament de 18,3 milions d’euros de la línia d’ajuts extraordinaris destinats a l’oci nocturn pels tancaments decretats a finals d’any per fer front a la Covid-19. Demà s’envia l’ordre de pagament d’aquests 18,3 milions d’euros, que representen el gruix dels 20 milions de la dotació d’aquesta línia.  

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.