L’oferta turística de Castelló i Empuriabrava es promociona a la Fira Navartur
Els dies 25, 26 i 27 de febrer, el nostre municipi ha estat presencialment representat a l’Estand del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, per tal de Promocionar i donar a conèixer tota la nostra oferta al públic navarrès, basc i del país en general.
Aquesta era la 16ª edició d’aquesta Fira Internacional de Turisme, que es presentava amb molta il·lusió, desprès de l’anul·lació forçada, a causa del COVID, de l’edició anterior. Es tractava, doncs, de consolidar el turisme interior de proximitat, aprofitant al màxim la incertesa que es té en els destins de llarga distància.
Tot i tractar-se d’una fira essencialment de públic final, la novetat d’aquesta edició ha estat l’organització d’una trobada professional “B2B NAVARTUR MEETINGS” el divendres 25 de febrer, amb un espai exclusiu al professional del sector: agendes de reunions, paquets i ofertes, empreses emissores i Agencies de viatge, Touroperadors, entre d’altres.
Navartur 2022 ha tancat la seva 16ª edició amb un total de 27.842 visites, una xifra que ha superat totes les expectatives inicials.