L’adaptació al canvi del  petit comerç és, sens dubte, una peça clau pel seu creixement i,  la comunicació,  és un dels factors determinants que permeten diferenciar-se.  

Els mesos de febrer i març,   a la Capella de Santa Clara, es portaran a terme unes jornades formatives sobre neurocomunicació.  Aquestes jornades estan dirigides a descobrir l’impacte de la neurocomunicació en les emocions i com aquestes influeixen en els processos de venda a l’hora de desenvolupar l’habilitat de persuadir amb la finalitat d’assolir l’alt rendiment comercial i d’aprendre la importància de saber interpretar la gestualitat dels nostres clients.

El primer dels cursos es farà els dies 18 i 20 de febrer de 14 h a 16 h de la tarda i  porta per títol l’art de la persuasió comercial . El segon tractarà sobre l’habilitat de la interpretació gestual i es portarà  a terme els dies 17 i 19 de març de 14 h a 16 h de la tarda. Totes dues formacions aniran a càrrec d’Antonia Pichot, Josep M. Carreira i Carles Insa, professionals de l’equip CRESENZIA.

Per tal de poder-hi assistir cal fer la inscripció prèvia al Centre Emprèn. Els cursos  són gratuïts però les places són limitades.