L’Ajuntament estrena nou portal de tràmits en línia
Aquest inici de curs, s’ha posat en marxa un nou portal de tràmits a l’Ajuntament de Castelló d’Empúries. Aquesta versió actualitzada permet la tramitació en línia de determinades sol·licituds que fins ara no era possible desenvolupar i tenir accés a la carpeta del ciutadà que conté informació personal de forma segura.
L’accés a aquest nou portal es troba al web www.castello.cat i requereix certificat digital. Una de les novetats més importants és la capacitat de fer pagaments de rebuts que no estan domiciliats o sol·licituds; com, per exemple, la comunicació prèvia d’una obra menor, on es calcula l’import de forma automàtica i es genera el document. O, també la declaració d’alta de l’impost de vehicles, entre altres tràmits.
Aquesta aplicació s’anirà actualitzant i es preveu que en un futur pròxim els usuaris podran treure el volant d’empadronament, pagar els cursos que es fan des de Serveis a la Ciutadania; o les taxes dels exàmens dels processos selectius que es porten a terme a l’Ajuntament.
Recordem que tots aquests tràmits necessiten el certificat digital per poder-se realitzar. Si encara no en disposeu, podeu demanar cita a l’OMAC per sol·licitar-lo. L’Ajuntament també compta amb el servei OAC 360º per resoldre dubtes que poden sorgir a l’hora de fer qualsevol tràmit. Podeu contactar-hi a través del correu electrònic oac360@castello.cat o al telèfon 872 220 585.