Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Presentació de la jornada d’inclusió

El passat dilluns 27 de novembre l’equip d’inclusió del Consell Comarcal de l’Alt Empordà va organitzar la jornada de formació: Reptes i nous abordatges a la cobertura de les necessitats bàsiques.
L’equip d’inclusió va convidar a l’Ajuntament de Castelló d’Empúries a presentar el projecte dels Horts Comunitaris. L’alcaldessa, Anna Massot, va fer una presentació del projecte que després es va obrir a debat en una taula rodona conjuntament amb quatre experiències més.

Segons Anna Massot “els horts comunitaris són un exemple d’èxit d’una iniciativa social, educativa i comunitària amb molts beneficis a nivell individual i col.lectiu”.

Des de l’Ajuntament valorem molt positivament l’experiència dels horts comunitaris i ecològics municipals

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.