Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

“Quina moguda de comerç”, la nova campanya de dinamització del comerç de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries

Una cinquantena de negocis, 25 de Castelló i 24 d’Empuriabrava, s’adhereixen a la campanya

En total es repartiran 3.500€ en premis per gastar als comerços locals

Aquest matí ha tingut lloc, a l’oficina de turisme del centre històric, la presentació de la campanya “Quina moguda de comerç”. A l’acte hi ha assistit l’alcalde, Salvi Güell; la regidora de promoció econòmica, Helena Solana; i Yvonne Baas, vicepresidenta de l’Asssociació de Comerciants i Empresaris de Castelló d’Empúries i Empuriabrava.

L’Ajuntament de Castelló d’Empúries, amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Castelló  d’Empúries i Empuriabrava, impulsa una nova campanya per dinamitzar el comerç del municipi durant la temporada de tardor-hivern. Amb l’eslògan “Quina moguda de comerç”, els negocis del municipi posaran en marxa, a partir del 15 de novembre, una acció promocional que premiarà la fidelització del client i donarà a conèixer el teixit comercial del municipi fomentant la compra al comerç local.  

Ara que s’apropa la campanya de Nadal, s’ha volgut basar l’acció principal en la Quina, un joc d’atzar de llarga tradició a casa nostra. Tot i això, aquesta  serà una Quina dinàmica i diferent, cantada pels comerciants, que funcionarà de la següent manera: Els clients hauran d’aconseguir els cartrons comprant o consumint als negocis adherits a la campanya. Es repartiran un total de 5.000 cartrons entre el 15 i el 30 de novembre. A partir del dia 1 de desembre, els comerciants seran els qui cantaran els números guanyadors diàriament a través de les xarxes socials. El joc acabarà quan surti la o les persones guanyadores de la línia i de la Quina,  que  tindran 24 hores per comunicar-ho a través dels canals habilitats.  La línia es premiarà amb 1.000 € i la Quina amb 2.500€,  per consumir als comerços locals adherits a la campanya.

Helena Solana, regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries,  ha expressat que “després de la campanya iniciada el mes de març passat sota el lema  “Mou Castelló i Empuriabrava”, hem volgut continuar amb la mateixa idea mantenint els comerciants com a protagonistes, sense els quals no es podria fer una acció comercial com aquesta. Introduir la Quina a la campanya ens ha semblat molt bona idea perquè és un joc molt d’aquí, molt local, que tots i totes coneixem i que creiem que animarà als ciutadans i ciutadanes del municipi i rodalies a participar i a gaudir del nostre teixit comercial”.