S’inicia un nou curs de català intensiu d’estiu
Avui, una vintena d’alumnes ha començat un curs de català impartit pel Consorci per la Normalització Lingüística i organitzat juntament amb l’Ajuntament.
La iniciativa és fruit de l’arribada de refugiats i de l’alta demanda de places als diferents cursos que s’han desenvolupat al llarg de l’any. Enguany, s’ha apostat per ampliar l’oferta formativa per donar resposta a la ciutadania.
Es tracta d’un curs de català Bàsic 1, on s’imparteixen nocions bàsiques de comunicació oral i escrita en llengua catalana. Tindrà un caràcter intensiu, de manera que es farà de dilluns a dijous de 9.30 a 12.30 h. El curs comença avui, finalitza el proper dimecres 27 de juliol i es durà a terme a l’Espai Alberes d’Empuriabrava.
Considerem que és una gran iniciativa per a fomentar l’ús de la llengua catalana. A més de facilitar a les persones nouvingudes al nostre municipi l’adquisició de la llengua vehicular del nostre territori.
És per això que s’ofereix de manera totalment gratuïta i es realitza a través del Consorci per a la Normalització Lingüística. Perquè, així, el certificat que s’expedeix en acabar un nivell complet és de caràcter oficial, equivalent a una titulació per la DGPL (Direcció General de Política Lingüística).
Per a més informació: Serveis a la Ciutadania (972 25 01 65), o bé al Servei Comarcal de Català de l’Alt Empordà (972 50 66 63), altemporda@cpnl.cat o www.cpnl.cat/altemporda.