Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Adequació de l’habitatge per al reagrupament familiar i adequació de l’habitatge per a la renovació de residència en virtut del reagrupament familiar
- Adequació de l’habitatge per al reagrupament familiar. Informe preceptiu que serveix per acreditar l’adequació de l’habitatge en el procés d’obtenció d’una autorització de residència per reagrupació familiar
- Adequació de l’habitatge per a la renovació de les autoritzacions de residència en virtut del reagrupament familiar. Informe preceptiu per acreditar l’adequació de l’habitatge en el procés de renovació d’una autorització de residència per reagrupació familiar, en aquells casos en què el reagrupant ha canviat de domicili habitual respecte del què va acreditar per obtenir el reagrupament
Àrea que tramita
Departament de Benestar Social i Famílies
Classificació temàtica
Serveis a la Ciutadania
Qui ho pot sol·licitar?
Adequació de l’habitatge per al reagrupament familiar
Requisits genèrics:
- Estar empadronat al municipi
- Ser persona estrangera extracomunitària
- Ser major d’edat
- Disposar d’una autorització de residència renovada o en procés de renovació
Adequació de l’habitatge per a la renovació de les autoritzacions de residència en virtut del reagrupament familiar
Requisits genèrics:
- Estar empadronat al municipi
- Ser persona estrangera extracomunitària
- Ser major d’edat
- Disposar d’una autorització de residència renovada
- Que hagi canviat d’habitatge respecte del que es va acreditar en el moment del reagrupament
Quan es pot sol·licitar?
La sol·licitud pot realitzar-se durant tot l’any.
Documentació que s’ha d’aportar
Habitatge en règim de lloguer:
- Sol·licitud d’Informe (INF01/INF04)
- Document d’identitat del sol·licitant (DNI/NIE)
- Passaport de la persona sol·licitant
- Passaport de la/les persona/es que es pretén reagrupar
- Contracte de lloguer
- Cèdula d’habitabilitat
- Volant de convivència
- 3 últims rebuts de pagament de lloguer
- Resguard de pagament de la taxa
Habitatge en règim de propietat:
- Sol·licitud d’Informe (INF01/INF04)
- Document d’identitat del sol·licitant (DNI/NIE)
- Passaport de la persona sol·licitant
- Passaport de la/les persona/es que es pretén reagrupar
- Escriptures de la propietat
- Cèdula d’habitabilitat
- Volant de convivència
- Certificat d’estar al corrent de pagament
- Resguard de pagament de la taxa
Legislació aplicable
Ordenança Fiscal de l’Ajuntament
Instrucció DGI/BSF/1/2014 per la qual s’estableixen els criteris generals per a l’elaboració dels informes d’estrangeria competència de la Generalitat de Catalunya
Preu
Preu total: 38,22€
- 38,22€ Oficina Virtual de Tràmits (OVT). Generalitat de Catalunya.
Resolució i termini de resolució
1 mes
Document que lliurarà l’Ajuntament
Còpia del document que es genera, degudament signat pel sol·licitant i registrat per l’Ajuntament
Recursos que es poden interposar finalitzat el tràmit
Si l’informe és desfavorable no es pot presentar cap recurs. Tanmateix, la persona interessada podrà qüestionar el contingut de l’informe mitjançant la impugnació de la resolució administrativa que resolgui la sol·licitud
Silenci administratiu
Desestimatori
Altres informacions d’interès
El ciutadà, sol·licitant d’algun d’aquests dos informes, es pot dirigir al Departament de Benestar Social i Famílies on se l’assessorarà per tal d’iniciar aquests tràmits
Serveis a la Ciutadania
Pl. Catalunya, 1
17486 Castelló d’Empúries
De 8.00 h a 14.00 h
Tel.: 972 250 165
Com i on es pot sol·licitar?
Presencialment a l’OMAC:
Castelló d’Empúries
P/ Joc de la Pilota núm. 1
17486 Castelló d’Empúries
De 9:00h a 14:00h
Telf. 972.250.426
Empuriabrava, Centre Cívic
Sector Gran Reserva
Av. Pompeu Fabra
De 9:00h a 14:00h
Telf: 972.454.132
Telemàticament:
Instància genèrica
(Adjuntant els arxiu necessaris per a la seva tramitació)