Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Al·legació i recurs de reposició
Procediment pel qual el contribuent presenta reclamació sobre l’acte administratiu dictat, de forma que l’Ajuntament pugui realitzar una revisió de l’esmentat acte.
Àrea que tramita
Àrea d’Hisenda
Classificació temàtica
Gestió Tributària
Qui ho pot sol·licitar?
Qualsevol persona major d’edat que acrediti interès legítim.
Si la petició es fa mitjançant representant cal que estigui degudament acreditat.
Qui el pot demanar
La persona física, major de 16 anys, a títol individual o en nom i representació de qualsevol persona jurídica que estigui legalment constituïda. D’acord amb la disposició addicional primera de la Llei 19/2014, l’accés dels interessats als documents dels
Quan es pot sol·licitar?
La sol·licitud pot realitzar-se durant tot l’any. I durant el terminis legals per a cada impost i taxa.
Documentació que s’ha d’aportar
El sol·licitant podrà aportar qualsevol document que justifiqui el seu dret i que s’haurà de descriure en el document de sol·licitud.
En el cas de persona física:
DNI (original)
Targeta de residència (original)
Passaport (original)
Si es sol·licita en representació d’una altra persona física:
Document acreditatiu de la persona interessada (original o compulsada)
Autorització degudament emplenada.
Autorització representant
En el cas de persona jurídica:
NIF de la societat (original)
Document acreditatiu de la persona interessada (original o compulsada)
Escriptura de constitució de la societat (original o compulsada)
Es recomana portar tota la documentació digitalitzada, en cas que el ciutadà no aporti la documentació en format digital l’Ajuntament la digitalitzarà.
Legislació aplicable
Ordenança Fiscal de l’Ajuntament. Llei 58/2003 de 17 de desembre General Tributària
Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals
Llei 39/2015 de procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
Llei 40/2015 de Règim Jurídic del Sector Públic.
Preu
Gratuït
Resolució i termini de resolució
1 mes
Document que lliurarà l’Ajuntament
Còpia del document que es genera, degudament signat pel sol·licitant i registrat per l’Ajuntament
Recursos que es poden interposar finalitzat el tràmit
– Si s’ha presentat una al·legació —————— Recurs de reposició
– Si s’ha presentat un recurs de reposició ——- Recurs contenciós administratiu
Impresos del tràmit
Imprès de sol·licitud d’accés a la informació pública.
Silenci administratiu
Desestimatori
Com i on es pot sol·licitar?
Presencialment a l’OMAC:
Castelló d’Empúries
P/ Joc de la Pilota núm. 1
17486 Castelló d’Empúries
De 9:00h a 14:00h
Telf. 972 250 426
Empuriabrava, Centre Cívic
Sector Gran Reserva
Av. Pompeu Fabra
De 9:00h a 14:00h
Telf: 972 454 132
Telemàticament:
(Adjuntant els arxiu necessaris per a la seva tramitació.