Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Declaracions cadastrals
Declaració d’alteració cadastral per:
Alta de noves construccions.Ampliació de noves construccions en edificis existents.Reforma o rehabilitació d’edificis existents.
Àrea que tramita
Àrea d’Hisenda
Classificació temàtica
Gestió Tributària_Territorial
Qui ho pot sol·licitar?
El promotor de l’obra i/o els titulars de la finca.
Si la petició es fa mitjançant representant cal que estigui degudament acreditat.
Quan es pot sol·licitar?
La sol·licitud pot realitzar-se durant tot l’any.
Un cop finalitzada l’obra
Documentació que s’ha d’aportar
- El sol·licitant podrà aportar qualsevol document que justifiqui el seu dret i que s’haurà de descriure en el document de sol·licitud.
- Fotocòpia o còpia digitalitzada del document d’escriptura d’obra nova o en el seu defecte de l’escriptura del solar.
- Fotocòpia o còpia digitalitzada del certificat de final d’obra o si no hi hagués, de qualsevol altre document que acrediti la data de finalització de l’obra.
- Fotografia en format digital de cadascuna de les façanes.
- Una còpia del projecte de l’obra en format digital que contingui:
– Plànol acotat de situació i emplaçament.
– Plànols acotats de l’estat final de cada una de les plantes.
– Plànol acotat de la coberta.
– Plànol de secció.
– Memòria de materials i qualitats del projecte executat.
– Cost d’execució de les obres (pressupost de l’obra).
Original i còpia digitalitzada de les escriptures de transmissió de domini, en cas que també es declari l’alteració del titular cadastral.
Per a construccions de protecció oficial, a més:
Fotocòpia de la Cèdula definitiva de protecció oficial.
Per a construccions amb divisió en propietat horitzontal, a més:
Fotocòpia o còpia digitalitzada de l’escriptura d’obra nova i divisió horitzontal i fotocòpia de les escriptures de transmissió de domini.
En el cas de persona física:
DNI (original)
Targeta de residència (original)
Passaport (original)
Si es sol·licita en representació d’una altra persona física:
Document acreditatiu de la persona interessada (original o compulsada) Autorització degudament emplenada. Autorització representant
En el cas de persona jurídica:
NIF de la societat (original)
Document acreditatiu de la persona interessada (original o compulsada)
Escriptura de constitució de la societat (original o compulsada)
Es recomana portar tota la documentació digitalitzada, en cas que el ciutadà no aporti la documentació en format digital l’Ajuntament la digitalitzarà.
Legislació aplicable
Reial Decret Legislatiu 1/2004, de 5 de març, per el que s’aprova el text refós de la Llei del Cadastre Immobiliari. RD 417/2006, de 7 d’abril, desenvolupament del RDL 1/2004.
Preu
Gratuït
Resolució i termini de resolució
Entre 3 i 6 mesos.
Document que lliurarà l’Ajuntament
Còpia del document que es genera, degudament signat pel sol·licitant i registrat per l’Ajuntament
Altres informacions d’interès
La resolució final de l’expedient correspon a la Gerència Territorial del Cadastre
Com i on es pot sol·licitar?
Presencialment a l’OMAC:
Castelló d’Empúries
P/ Joc de la Pilota núm. 1
17486 Castelló d’Empúries
De 9:00h a 14:00h
Telf. 972.250.426
Empuriabrava, Centre Cívic
Sector Gran Reserva
Av. Pompeu Fabra
De 9:00h a 14:00h
Telf: 972.454.132
Telemàticament:
Instància genèrica
(Adjuntant els arxiu necessaris per a la seva tramitació)